2013. március 27., szerda

Még mielőtt...

... úgy tűnne, hogy ez a blog behalt, gyorsan megmutatom a mai ebédemet.






Ez 40 gramm (mármint nyersen annyi) barna rizs, 150 gramm (nyersen) sült zöldség, és 20 deka (nyersen) csirkemell, kínai fűszerezéssel (jó csípős. :-).

489 kcal / 56 gr fehérje / 43 gr CH / 10 gr zsír.

A csirkéhez (két adag):
- 400 gr csirkemell
- 1 kis fej lilahagyma
- 2 gerezd fokhagyma
- 1 ek olívaolaj
- 1 ek szójaszósz
- 8 gr keményítő
- kínai fűszerkeverék (cukormentes)
- chilipehely

A csíkokra vágott csirkét beforgattam a keményítő és a fűszerkeverékbe, hagytam kicsit állni, aztán meglocsoltam a szójaszósszal (sózni nem kell!).
Az olajon megfuttattam a lilahagymát, fokhagymát és a chilit, aztán megpirítottam a húst, végül fél pohár vizet adtam hozzá, beforraltam, kész.

Nincsenek megjegyzések: