2013. január 3., csütörtök

Lassan beindulunk... :-)

Kissé döcögősen indul az év. Láttam olyat a mérlegen a napokban, hogy majd' lefordultam róla. A tegnapi nap még nem sikerült tökéletesre (volt még némi rágcsa itthon, de elpusztítottuk...), ma már viszont eltökélt szándékom normálisnak lenni. Igen, felszedtem valamennyit (hivatalos mérlegelés szombat reggel, az lesz a kezdősúlyom a versenyhez.) És nem, nincs bűntudatom. Nem mondom, hogy nem voltam dühös a mérlegen állva, mert igen. De nem fogok hamut szórni a fejemre. Jól éreztem magam, klassz ünnepünk volt a családdal, barátokkal, legfeljebb két héttel később érek el a megálmodott 70 kilóig. És? Na ugye. Kösz Cory. :-)

R: -
T: szendvics (2 sz. vollkorn toast, light sajt, 4 szelet téliszalámi)
E: kolbászos lencseleves
U: 30 gr kölesgolyó
V: almás túró, light sajt.

Mozgás: előszedtem egy régi "klasszikust", amit először még VHS kazettán vásároltam meg ezer éve, aztán nemrég dvn-n is. Élénken emlékszem rá, amikor még nem tudtam végigcsinálni a 30 perces programot... most igen. És eszembe jutott róla, hogy sokszor izomgörcs (vádli) miatt kellett abbahagynom. Meg hogy egyébként is, milyen sokszor küzdöttem én a görccsel (éjszaka erre ébredni, brrr...). Mostanában meg nem, hát hurrá.



Nincsenek megjegyzések: