2013. január 16., szerda

Chilis bab kuszkusszal

Szenvedek mostanában a főzéssel, nem jutok el annyiszor a piacra, ahányszor szeretnék, nincs annyi friss zöldség, gyümölcs, és egyébként is, tavaszt akarok, most. Na. :-)

Kínomban tegnap svéd gombasalátát (volt egy adag gomba a fagyóban) tettem egy tortillára, pár szelet light mozzarellát a tetejére, grillbe, aztán helló.

Ma pedig chilis babot főztem, csirkemellből.






- 40 dkg darált csirkemell
- 1 doboz vörösbab konzerv (320 gr)
- 1 vöröshagyma
- 3 gerezd fokhagyma
- 3 evőkanál sűrített paradicsom
- fél zöldpaprika (40 gr)
- só, pirospaprika, chilipehely
- 1 evőkanál olaj

Az apróra vágott hagymát az olajon megpároltam, rádobtam a húst és a fokhagymát, lepirítottam, fűszereztem, hozzákevertem a babot, a paprikát, a sűrített paradicsomot, felöntöttem kevés hideg vízzel és kb. 15 percig együtt főztem őket.

Ez 3 evésre elég, 1 adag tápanyagtartalma: 333 kCal / 43,7 gr fehérje / 24 gr CH / 6,4 gr zsír.

50 gr kuszkuszt készítettem hozzá (177 kCal), így együtt bőséges ebédnek bizonyult. :-)

Nincsenek megjegyzések: