2012. november 8., csütörtök

Chilis-hagymás csirke zöldséges barna rizzsel






Hozzávalók a húshoz:
- 480 gr csirkemell
- 15 ml olaj
- 15 gr fokhagyma
- 165 gr lilahagyma
- 5 ml szójaszósz
- szárított chili
- tetszés szerinti fűszerek, só

A csirkemellet csíkokra vágtam, 10 ml olajat összekevertem az összezúzott fokhagymával, meg a hússal, az egészet  megszórtam wok-fűszerkeverékkel,  ezzel hagytam egy éjszakát a hűtőben (nem szükséges lépés, elég neki fél óra is). Ma öt ml olajon megpirítottam a felkarikázott lilahagymát, ráöntöttem a húst, megszórtam chilivel, együtt pirítottam őket barnulásig. Egy evőkanál szójaszósszal és pár ml vízzel tető alatt készre pároltam.

A körethez:
- 1 csomag barna rizs (125 gr)
- 1 csomag mirelit wok zöldségkeverék (400 gr)
- 5 ml olaj

A zöldséget én pirítva szeretem, úgyhogy az külön készült, a barna rizs főzővizébe (én gyorsrizst használok) sót és fahéjat szórtam, a végén összekevertem őket.

A hús összesen 480 gramm lett, 890 kcal / 24,7 gr CH / 25 gr zsír, a köret pedig 920 gr, 520 kcal / 107 gr CH / 0,9 gr zsír.

A mai ebédemhez a húsból 160 grammot, a köretből 180 grammot szedtem, ez összesen 371 kcal / 29 gr CH / 8,5 gr zsír.


Nincsenek megjegyzések: