2012. augusztus 19., vasárnap

Gombás cukkini

Low-carb blogokban találtam a cukkinispagettit, és régóta el akartam már készíteni, ma jött el a napja (bár nem spagettiformájú lett, de mindegy. :-)).





Amit itt láttok, az:

- 1 cukkini (178 gr)
- 170 gr gomba
- 8 gerezd (34 gr) fokhagyma
- 25 gr sonka
- 47 gr light feta
- 30 gr light sajtkrém
- 2 tk olíva
- fűszerek: oregano, bors, szerecsendió.

A cukkinit hosszában legyalultam az uborkagyalun, 1 tk. nagyon forró olíván gyorsan megpirítottam, oregano-val megszórtam.

A mártáshoz 1 tk olíván megpirítottam a felszeletelt gombát és a fokhagymát, pici vizet öntöttem alá, hozzáadtam a sajtkrémet, a fetát és a sonkát, borsoztam, szerecsendiót szórtam rá (só nem kell a feta miatt), és 1 perc alatt összeforraltam.

És kész. Ez az adag számokban: 336 kcal / 20,35 gr CH / 14 gr zsír.

Simán el tudom képzelni akár darált hússal, paradicsomosan, olaszosabb fűszerezéssel is, úgy is finom lehet.

Nincsenek megjegyzések: